Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 hei! Førstegangsfødene, 6 dager fra termin! Var på kontroll hos legen min idag, siden jormor er bortreist. det var en ung vikar, virket ikke som han hadde tatt så altfor mange svangerskapskontroller før.... Status var at blodtrykket var litt høyt. 145/95. Urinen var fin da. Men har lagt på meg 2 kg! på en uke og hadde 1-2 på ødemer i beina. han ville ha meg inn til ny kontroll på fredag for å kontrollere blodtrykket og urin. Han spurte og om jeg hadde hodepine/kvalme, og det er noe jeg har slete med hver morning de siste dagene.... han ble litt betenkt men sa ikke mer.... fikk oppsummert forskjellige scenarioer, om jeg ble akutt kvalm med oppkast/vondt i øvre del av mage måtte jeg kontakte føden, ved kramper i magen ol....... Sitter her og er litt betenkt.. liker ikke helt de resultatene jeg hadde idag, og som førstegangsfødene bekymrer jeg meg vell litt ekstra.... føler meg litt svimmel, uvell og, og tung i hodet, småkvalm, kjennes litt øm/sår ut inni magen liksom...... har jo kjent liv i magen idag, så reiner med lillegull har det bra, men når jeg møter en slik lege som er litt nølende, ikke virker som han vet helt hva han gjør på... blir jeg bekymret..... hva hadde dere gjort...?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Ta kontakt med sykehuset du skal føde på. Be om å få snakke med jordmor der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå