Gå til innhold

Bra med orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...selvfølgelig er det bra :-) Hehe... Men det jeg lurer på er om det er bra for å "trene livmoren"? Har hørt/ lest noe et sted om at det skulle være så bra for å trene og gjøre den sterkere til fødsel..? Er det noe i det? Eller har jeg bare drømt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..vel...har egenltig ikke peiling jeg da, men kommer med mine tanker likevel :P

Orgasme hjelper jo på å styrke underlivsmusklaturen......Akkurat hvor mye den spiller inn på livmor, vet jeg ikke...trodde ikke det var noe særlig, men.

Jaja...jeg venter spent på om du får svar fra noen som vet litt mer enn meg! :D

Skrevet

Aner ikke om det er et kjerringråd/myte eller om det er noe i det, men skadelig er det hvertfall ikke. Vi satser på at det stemmer! Kjør på! hehe :)

Skrevet

Personlig tror jeg at mine daglige/annen hver dags orgasmer er skyld i at jeg ikke har fått kynnere. Jeg tror livmora utvider seg litt hver gang. Kjenner jo jeg blir litt "sliten" i livmora etterpå, men på en ok måte. Jeg velger å tro at det fungerer.

Skrevet

Jeg hadde også orgasmer ca. annenhver dag gjennom svangerskapet. Kjente ikke kynnere før helt mot slutten... og da kun hvis jeg anstrengte meg, ute på tur e.l.

Skrevet

Jeg onanerer hver dag. Har ikke hatt en eneste kynner. Termin januar.

Skrevet

Hmmmm... Orgasme annenhver dag heller, og ikke antydning til kynnere gjennom hele svangerskapet... Men har aldri hørt om dette før.

Skrevet

Takk for svar :-) Lurer på hvor jeg har fått dette fra da? Men

kan vel ikke skade, og fint om det funker ;-) Hehe...

Skrevet

Masse orgasmer, begge svangerskap.

Masse kynnere, begge svangerskap.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...