Gå til innhold

Slankegjengen uke 37 =)


Lene~mor til tre

Anbefalte innlegg

Ny uke og nye muligheter =)

Jeg har gått ned 0,7 kg :) Har mistet 2 cm rundt magen på to uker :)

Har kjøpt meg rockering, har prøvd å rocke litt men synes ikke det er veldig mye lettere å rocke med denne enn med vanlig men jo mere jeg øver jo lengre klarer jeg å rocke så øvelse gjør mester hehe, blir jo helt mørbanka av denne rockeringen :P Kommer til å ha blåmerker over alt hehe, men det er kansje litt av meninga ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svake men'ske, jeg sier; Du svake men'ske!

 

...om meg sjølv altså. Har trent mindre enn eg skulle, ete normal mat men trøkt i meg godis 3 kveldar. Snikvegde meg i dag og er langt over forrige veke sitt resultat, så dermed stappa eg i meg enno meir no. Hurra.

 

Ursj!

 

Kanskje eg veger meg i morgon, kanskje ikkje. Kjem tilbake når eg har blitt ikkje fullt så svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida du trenger ikke å skamme deg ned i vekt, jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg trener jo ikke noe, utenom de få sekundene jeg klarer å rocke hehe men jeg går mye hver dag da å det er noe jeg må så det er nok enklere da ;) Barna har ganske lang/farlig skolevei så de tørr ikke gå alene og det er ingen andre som har samme vei heller siden barna mine går en skole de egentlig ikke hører til så da følger jeg dem fram og tilbake hver dag noe som blir 8 km. Men så fort det er skoleferie å vi ikke må gå så vips er kiloene fort tilbake igjen, men jeg synes liksom vi trenger å slappe av litt å kose oss når vi har fri =)

Ikke gi opp, stå på å gjør så godt du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært så uaktiv her i det siste av jeg skjemmes bare av tanken hehe..

 

skal veie meg på tirsdag, så gir jeg tilbakemelding da =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikkje det går an å skamme deg ned i vekt direkte, så funkar det truleg indirekte i alle fall...

 

Etter eg skreiv innlegget i går kveld, tok eg ein omgang med wii fit; 5 minutt step (der eg heile tida løfta på 2 x 2 kg handvektene mine), 10 minutt "rockering" (med løfting av handvekter), og til slutt 10 minutt jogging (igjen med handvekter).

 

Eg stod opp tidleg i dag og tok same omgangen igjen og så ein gong til no når ungane var i seng. Dermed blei ikkje vekta så ille i dag tidleg (etter trening) som eg frykta. Men meir enn ille nok:

 

Forrige veke: 99,5 kg

I dag: 100,0 kg

 

AAARGH! Eg skulle jo ALDRI dit igjen, og no klarte eg det berre ved å trykke i meg alt for mykje dritt. Vel. No blir det ingen voldsomme utskeielser før eg komen så langt ned at eg ikkje risikerer å bikke 100 igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...