Mange barn :-) Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg har 2 småtroll fra før og venter tvillinger i januar. Regner med å legge tvillingene i samme seng den første tiden (sprinkelseng/vugge). Bruker dere da to dyner til de (2 av den minste dyna) eller bruker dere en av den mellomste (80 x 100) som de deler? Rart spørsmål kanskje, men siden vi egentlig har "alt" av utstyr, er det greit å vite hva vi bør kjøpe ekstra siden det ble to istedenfor èn baby denne gangen :-) Tar gjerne i mot andre tips om ting og tang som tvillingene kan dele den første tiden slik at vi slipper å kjøpe dobbelt av alt.
Gjest Edemuli Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Våre delte en dyne første tiden, men var ikke lenge de sov i samme seng. Var redd for hørselsskader når de lå og hylte hverandre i ørene, i tillegg fartet de rundt i hele senga fra de var bitte små. Tror nok jeg bare hadde sett det litt ann og heller handlet inn etterhvert når du ser behovet. Lykke til
Silvia Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Hei! Mine tvillinger delte seng til de var ca. 7 mnd, og flytta ut av rommet vårt. Mener å huske at de hadde hver sin dyne hele tiden (av den minste typen). Men når vi var på overnattingsbesøk kunne de dele dyne (litt større). Så begge deler gikk fint hos oss Vi måtte ha to av det meste, tror jeg. Bortsett fra vogn da. Vi har hatt den samme tvillingvogna til dem hele tida. De er straks tre år nå, og har aldri fått hver sin (men kjøpte to enkle paraplytriller til vi skulle på ferie da de var 1,5 år, fordi vi ikke fikk plass til den store vogna da). Man trenger heller ikke to stellebord, men det har du sikkert funnet ut av deg sjøl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå