Pooh Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Tenker da spesielt på de første skoparene, både sommer- og vintersko. Vet jo at det ikke er anbefalt, men det er så mye som ikke er anbefalt..... ;o) Uansett: Hva gjør folk? Selvfølgelig forutsatt at skoene er pene og ikke utslitte.....
Hot Midget ! Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Nei. Det er virkelig ikke bra...For barna har forskjellige føtter..Og skoen former seg fort etter foten, spesielt disse første skoene som gjerne ofte er i skinn. Nå har jeg to forskjellige kjønn da..Så arving er ikke så aktuelt uansett. Men hadde jeg fks hatt to jenter, kunne minste fint arva selskapsko som brukes kun noen få ganger før de er for små. Men ikke vanlige sko, som de bruker masse.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Nei, det gjør vi ikke. Hadde jeg hatt barn av samme kjønn kunne den lille til nød arvet pensko fra den store, men ellers ikke.
FanteGuri Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Vesla i magen kommer kun til å arve noen sko som storesøster ikke har brukt, eller bare brukt 2-3 ganger..
mammatetogansketette:)) Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Nei. Eller- jo, storebror har et par sandaler, de blir nok arvet tror jeg. Sålen er kanskje formet- men ellers er det jo regulerbare bårelås så.. vil tro det skal gå bra? Enig med henne over, lite brukt (og dermed ikke formet av foten) pensko kunne arves om det var samme kjønn, men det går ikke hos oss:) Og selvsagt andre sko som er veldig veldig lite brukt... Elllers ikke. Kjenner sjøl hvordan andre folks inngåtte sko overhodet ikke passer foten min, så arv av sko hopper vi over:) (men pia må nok arve endel andre ting da:)
lille sprelle Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 Vi har brukt sko som ikke har vært gått i til snuppa. (de hadde bare vært til å dras på akebrett i - barnet som hadde brukt det kunne ikke gå da de ble brukt) Pensko arves selvsagt! De første skoene var sandaler og de kjøpte vi nye. Arvesko er forøvrig reservesko, sånn i tilfelle osv osv Har brukt sko som knapt har vært brukt fra andre (forrige barn vokste ut av dem etter en uke...) Gummistøvler arves og blir brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå