Gå til innhold

Vintersko til jente som bruker str 21 i sko....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kikker litt rundt på nettet nå for å finne ut hva slags vintersko jeg skal kjøpe til henne.. Ser at Viking Gore-tex skoene begynner på str 22, men det blir vel altfor stort for henne? Eller vil det gå greit, i og med at en mest sannsynlig skal bruke tykke ullsokker oppi også?

Er ikke lenge siden vi gikk opp til str 21, sandalene hun bruker er str 20 og passer fint enda liksom...

Hvilken andre sko anbefaler du til så små føtter?

Superfit?

Og de "baby-vinterskoene" til Friends, er de like gode som de til litt større barn? (De som har vunnet best i test...)

Vet jeg må rundt å prøve de på beina hennes for å se at de passer, men greit å få litt tips på veien:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte Friends til min sønn, de starter på 23 og er store i nr..

Ville gått for gore-tex i 22..Går fint med, med en ekstra strømpe inni..Ta henne med til en butikk og hør, og prøv:)

Skrevet

Når vi har handlet slik, så har vi sondert terrenget først og deretter tatt med i butikken. Ta ut sålen og la barnet stå på den. Hadde forøvrig ikke kjøpt før sesongen virkelig nærmer seg - de vokser i rykk og napp!

Vi hadde ikke nubsjanse til å få riktig størrelse i vintersko første året da hun brukte sånn ca 14-15 i sko...... (var ihvertfall under 17 da vinteren var over - fikk ikke målt for ingen hadde så lav skala)

Ute ble det jo ikke så mye gåing midtvinters, så det ble for store sko med ullsokker i....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...