Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Datteren vårs på 5,5 år har nettopp begynnt på skolen.. Hun tør ikke låse døra inn til toalettet (låste seg inne da hun var litt mindre, og er kjempe redd for å låse døra) Derfor holder hun seg til det går galt og litt kommer i buksa... For hun vil jo ikke sitte på doet med døra åpen.. Synest dette er så vondt for henne, men jeg kan liksom ikke være på skolen med henne.. Må prøve å få henne til å låse, men det er vanskelig når hun er så redd =( Noen tips??
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Kan du f.eks være med henne inn på doen og la henne låse igjen og åpne, slik at hun ser at hun klarer det? Da har hun deg rett ved siden av som trygghet hvis hun ikke skulle klare å åpne...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Hva med å snakke med læreren om dette? få lærer eller en annen voksen hun er trygg på til å følge på do og stå utenfor døren som vakt? Så slipper hun å låse, men er samtidig alene på do Det er ikke lett det der.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå