Gå til innhold

Flinke jenta mi kan sykkle nå:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta som ble 5 i sommer har klarte å sykkle uten støttehjul igår, og gjett om hun er stolt:) Vi tok støttehjulene i begynnelsen av sommeren men hun har ikke giddet å trene noe særlig. Og igår satte hun seg bare på og sykklet ivei:D Kjempestolt av lille jenta mi, vet det er mange i hennes alder som har sykklet uten støttehjul lenge. Men det spiller ingen rolle, det som er viktig er at hun kan:)

Og hun var i vært fall en del tidligere en storesøster, hehe. Hun lærte seg i våras da hun var 6,5

Nå gleder jeg meg skikkelig til sykkeltur og skal nok montere på sykkelsetet til lillesøster på sykkelen min asap, så at vi kan ta oss en tur :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenten min på 4 år klarte det og i går :) Hun gleder seg veldig til å komme hjem fra barnehagen for å gå ut å sykkle :)

Skrevet

Hehe, det skjønner jeg:) Det er så gøy når de mestrer nye ting:)

Skrevet

Minstemor lærte seg også å sykle for et par uker siden. Hun blir 5 år i desember, har vært totalt uintressert i sykkelen sin når støttehjula ikke har vært på. Men så satte hun seg på sykkelen en dag og sykla som bare det.

Det er så utrolig kjekt å se når de lærer seg nye ting, kjempe stas å følge med på de :-)

Skrevet

Ja akkurat sån har det vært med jenta her og. Nå må vi bare ut å sykkle litt i høst så de ikke glemmer det over vinteren:)

Skrevet

Herlig! Mammaen er nok like stolt som jenta selv:)

Har ei som blir 5 i desember her. Hun turte føst i sommer å sykle med støttehjul, nå går det som en drøm. Vi sykler til og fra barnehagen, 3 km. Jeg har ymtet frempå om å fjerne støttehjulene, men hun er lite interessert, sier hun ikke klarer det. Satser på våren og sommeren som kommer, vil ikke ta de av uten at hun vet det heller. Hvordan gjorde dere det?

Skrevet

Har egentlig bare latt være å mase på hun. Hun var enig i å ta bort støttehjulene i begynnelsen av sommeren. Men etter det angret hun seg nok litt og ville helst ha de på igjen. Vi lot henne ikke få de på igjen med vi maste ikke på henne å sykkle uten. Hun prøvde bare et par minutter her og der. Men så helt plutslig igår så ville hun og satte seg i prinsipp bare på og sykklet ivei.

Ikke stress, det tror jeg er det viktigste. Som sagt så lærte seg ikke eldstejenta å sykkle før denne våren, da var hun 6 1/2 Men nå sykkler hun som bare det, er kjempeflink. Og helt utroligt flink i trafikken, mye, mye flinkere en de aller fleste voksne på sykkel

Skrevet

Ufint kanskje, men sorry altså - jeg bare må....

Å sykle

(nå) sykler

(har) syklet

(i går) syklet

En sykkel!

Hipp hurra for jenta di:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...