Gå til innhold

Hva betaler dere for skolemelk til ungene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi betaler for et skoleår, 787 for de som skal ha lett og ekstra lett, mens de som har melk tilsatt med sjokoladesmak betaler 1018. Synes ikke det er spesielt rimelig, i tillegg til at man må betale full pris dersom barnet blir syk over lengre periode. Gutten vår var innlagt på sykehus i 3 uker i vinter, fikk ikke noe avslag i prisen selv om han ikke fikk skolemelk disse ukene:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

betalte nettopp 350,- for lettmelk til gutten vår...men er faktisk usikker på hvor lang tid jeg har betalt for...tenker det er for semesteret...? De som skal ha ekstra lett betaler det samme, mens de med sjokolademelk betaler litt mer (uten at jeg husker hvor mye mer)

Skrevet

Har nettopp betalt 295kr frem til jul..

Skrevet

Vi betaler 760kr i året.

Skrevet

Melk med sjokoladesmak? På skolen...Tuller du...Det hørtes sprøtt ut..Og veldig kjipt for de ungene som må drikke vanlig melk mens noen får med sjokolade..Forsto ikke vitsen..

Beklager, dette var jo ikke svar på ditt innlegg da, hehe..Har ikke skolebarn-enda;)

Skrevet

Jepp, reagerte også på det da gutten vår begynte på skolen i høst. Heldigvis ingen i hans klasse som har valgt dette ser jeg, så ikke et problem her - men kan se at det lett kan bli det...

De som er laktoseintolerante kunne visst kun velge sjokolademelk.

Skrevet

Prisene her for høstsemesteret er:

Melk (lett og ekstra lett) 4dager pr uke: 290kr

Kakaomelk 4dager pr uke : 370kr

I tillegg har vi yoghurt:'

Go`morgen (jordbær) 1dag pr uke : 300kr

Litago (jordbær) 1dag pr uke : 160kr

Med andre ord ikke akkurat dyrt!

I tillegg får de frukt 4dager i uka å det betaler vi ingenting for.

Skrevet

det er jo bare sånn melk m en smak av skjokolade, kjenner jo ikke smaken en gang! Fint for dem som har barn som ikke liker melk:))) betaler 800 for lettmelk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...