Gå til innhold

Noen som kan litt om drømmetyding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg har syke drømmer for tiden.......

Greit nok jeg er gravid, og jeg veit jo at gravide drømmer mye rart, men marerittene mine handler ikke om barnet i magen.....

det verste jeg har drømt der er at jeg har shoppet masse rosa, født og funnet ut at oj jeg skulle kjøpt blått for det ble gutt allikevel!!

Men jeg har grusome forferdelige mareritt om ting som skjer med bf og sønnen min på 2....

f.eks her en natt drømte jeg av alle ting at vi var i Thailand, i Bangkok (jeg har aldri vært utenfor europa så gud veit hvor det kom fra...)

jeg husker ikke så mye fra drømmen, bare det verste og det var at jeg og bf hadde lagt oss og plutselig ble han så blek og rar og begynte å prate masse tull og tøys... og så kjente jeg at jeg ble våt på magen og sånn og kikka under dyna og da lå jeg i en stor rød dam av hans blod!!!!! men av en eller annen grunn gjorde jeg ikke noe med det.... jeg bare sa "du blør!! du blør! hva skjedde?"

om 2 åringen min har jeg hatt mye rare drømmer, men den verste må ha vært at jeg drømte at jeg gikk ute og hoødt han i hånda, og så var han plutselig borte.. jeg hørte han gråt og ropte på meg men jeg så han ingen steder... plutselig så jeg at han satt midt på bilveien og lekte.. midt i rushtiden.. og så ropte jeg på han men han reagerte ikke og jeg greide ikke å komme meg ut i veien for å hente han... og når jeg endelig kom meg ut i veien så var han ikke der lenger......... men jeg hørte han rope på meg..... og så våkna jeg....

hva er det med disse marerittene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

normalt med masse syke drømmer i graviditeten. i "første halvdel" drømte jeg om og om igjen at jeg hadde en datter som døde. hun var forskjellig alder hele tiden. druknet ofte. en gang var hun ca 15 og druknet i do eller noe.. og noen ganger var det en baby og masse blod. grusomt!

i andre halvdel drømte jeg mye om sex med familiemedlemmer, det var nesten like grusomt, jeg kan bare ikke forstå at jeg kunne tenke sånn i drømme.. eller? alt fra morfar, til bror og til min lille kusiune... jeg ble jo dårlig når jeg så de igjen..

men hvis du vil tyde de er denne linken ganske grei :)

http://www.droemmetydning.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...