Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg skal til oslo og tenkte i den forbindelse at jeg ville ta 3D UL der. Er det noen plasser som er enkel å komme seg til for en norlænning som ikke er kjent i byen? Håper dere kan skrive om hvor fornøyd dere var og hva dere fikk for hvor mye penger Håper på svar nå da
Suverent Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Majorstua har 3D det er ikke vanskelig å finne, gå inn på 1880 å last opp kart, du kan ta trikken ditt.) Lykke til.
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2010 Hva kostet det?? Hva fikk du for pengene?? Var du fornøyd selv??
tine0810 Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Var på Oslo City, fornøyd:-) husker ikke hva jeg betalte....1000-1500? eller noe sånn?
Ziz Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Jeg var på Ultralydklinikken på Lysaker og var så utrolig fornøyd. For det første var han så hyggelig og behagelig, samt nøye! Han tok seg god tid til babyen, mor og ikke minst far. Det var noe som var veldig viktig for meg, da en slik opplevelse virkeliggjør graviditeten i stor grad for far. Menn er visuelle, og de får jo ikke kjent på alt vi kvinner gjør under et svangerskap. Vi fikk med en DVD med 26 bilder og 10-12 videoklipp. Fikk og et par bilder i papirformat. Vet at de fleste får flere bilder i papirformat, men frøkna vår var ikke så kjempeinteressert i å vise frem ansiktet sitt, så han printet ut de få som ble klare. Dette kostet 1000,- http://www.ultralydklinikken.no/ Han beklaget at kvaliteten ikke ble bedre i og med frøkna lå med beina foran ansiktet, men jeg kan ikke fatte og begripe hvor klare bilder han egentlig forventet for jeg syntes det var helt fantastisk det han fikk til Til Lysaker går det buss hele tiden, så det er ikke vanskelig å komme seg dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå