Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Her sparer vi ca 500 kr på bsu i mnd 500 kr på høyrente konto i mnd 1000 kr i fond i mnd + vi hiver inn litt ekstra på sparekonto viss det er noe til overs... Føler vi sparer litt lite, intressert i å høre hva dere andre sparer. Høyrente og bsu utgjør vel ca 60000 kr. Fondet har jeg ikke peiling på, da mannen styrer dette
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Vi har utbetalt ca 42` i mnd. Har 1,6 i gjeld. Barnetrygd på nesten 3000 går inn på barnas konto. I tillegg sparer jeg 5000 av min lønn på høyrente hver mnd. Vi kunne nok spart mye mer, men prioriterer endelig store prosjekter på tomta (ca 50.000). Sparer ikke til dette - lar det bare "hope" seg opp på lønnskontoen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Sparer kun barnetrygda, den går rett inn på sparekonto. Ellers prøver vi å spare feriepenger, og andre store summer som kommer dettende inn på konto.... Gleder meg til å ha fast inntekt, da blir det sparing!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 vi har til sammen 42` utbetalt i mnd. Vi leier, så vi sparer 10 000 på høyrente konto og, 1000 kr på bsu i mnd.. på slutten av året fyller vi opp hele bsu.. Men jeg var student fram til i juni, så det er ikke lenge vi har fått spart.. har så lyst til å kjøpe hus nå...
Hot Midget ! Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Ingenting. har ikke noe å spare med
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 På en måte tenker jeg at det er billigere å leie. Da har man ikke de vedlikeholdskostnadene som man har ved et stort hus ;-) Men savner likevel ikke den tiden da vi ikke eide det vi bodde i!! Vi har nå hus på over 200kvm og tomt på 1,5 mål. Blir noen kroner til vedlikehold og oppussing i løpet av året. Når man først begynner på noe, så løper kronene... Hilsen hun med også 42` i lønn.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 Masse gode opplevelser:) De skal jeg ta ut om jeg blir gammel og trenger noe for å piffe meg opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå