Gå til innhold

Gravid og mareritt... de sier det er vanlig men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg takler snart ikke å drømme at babyen min er i fare eller dør mer. Det er så psykisk tungt!!!! Nettopp våknet fra den grusomme drømmen der livmora hadde sprukket inni magen, og babyen kjempet for livet og ville ut gjennom magehuden min. Skrekk og morsfølelse blandet. Jeg klarer snart ikke mer!!!! Og det er måneder igjen jo... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er helt normalt og vil ikke si du er sanndrømt :)

Det er bare drømmene som bearbeider frykten du har for at det er noe som skal skje barnet ditt:)

Skrevet

Jeg hadde også mange syke og jævlige drømmer!

Drømte at babyen ble født som et lite skjelett, og jeg skrek fordi den var død.. Plutselig reiste skjelettet seg og klappet med tennene, og jeg skrek og våknet..

Drømte også at jeg fødte en gris som jeg måtte selge til sykehusets slakter, og ville ha hvertfall 6000 for den siden den var hjemmelaget..!

Drømte også at den var død, at jeg blødde, at den stakk hodet ut og sa HEIA MAMMA!! (jeg var livredd) osv.. Masse syke, syke drømmer!

Skjønner godt at du er lei, men på slutten dabbet det av for meg.. Hadde ingen de 8 siste ukene :)

Skrevet

Uff så ubehagelig! Tror dine drømmer overgår mine så langt. Stakars deg! :( Kjedelig at man skal måtte ha det sånn. Jeg er så lei av å våkne i panikk. Stakars babyen må jo merke at jeg ikke har det bra og bli påvirket av det. Håper det roer seg snart. Jeg er jo ikke nervøs for noe i våken tilstand, så det føles helt feil at jeg skal drømme så mye om at noe er feil. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...