Gå til innhold

Jeg har blitt venninne med eksen hans..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. Da jeg ble sammen med samboeren min for 3 år siden var det mye styr.. Han hadde fortsatt følelser for eksen hans, og hadde skjult kontakt med henne i lang tid.. Det gikk over, han kuttet kontakten, og vi har nå en sønn sammen :)

Det var mye krangling mellom meg og han før, og mye skitsnakking både av meg og eksen hans om hverandre.

Så plutselig flyttet hun inn her i blokka... Jeg har ingen venner lengre (alle kuttet meg ut sekundet jeg ble gravid) og hun har mistet en del venner i det siste (tror jeg, virker slik)

Så en dag kom hun med noen leker til sønnen min fra datteren hennes (pappaen er ikke min samboer) og jeg har begynt å tilbringe tid i hennes leilighet. Vi kan snakke om alt mulig, og det er aldri en flau stillhet.

Det er så godt å endelig ha noen å prate med om jenteting, og forsåvidt alt annet (samboeren min er en mann av få ord)

Men så til problemet.. Han misliker at vi har begynt å bli venner.. Synes det er merkelig at eksen og dama hans tilbringer tid ilag. Hun har gått ut av skapet som lesbisk og har nå en jentekjæreste, så jeg bekymrer meg ikke i det hele tatt for at hun prøver å ødelegge mellom meg og han.

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg droppe henne pga han synes det er rart?

Nå skal det også sies at han leet ikke en finger da jeg sa at jeg ikke likte at de to hadde så mye kontakt før.. I begynnelsen av forholdet, og egentlig hele tiden har jeg fått hørt "Jeg bestemmer selv hvem som skal være vennene mine"

Og nei, jeg prøver ikke å hevne meg på han på noe vis, vil bare ha noen å prate med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du likte ikke at han hadde kontakt med henne, og han liker ikke at du har kontakt med henne.

Kan jo forstå at han ikke ønsker det, selvsagt. Men igjen, om hun faktisk er lesbisk tror jeg nok ikke min mann ville brydd seg hvertfall.

Skrevet

Tror jeg bare hadde svart samboer :" Er du redd vi skal rotte oss sammen med deg, eller??" og ledd litt selvsikkert...hehe..

Eller så bare sier du akkurat det han sier til deg, som du nevnte på slutten. Du bestemmer ikke hvem jeg skal være venner med...

Skrevet

Jeg likte ikke at de hadde kontakt fordi han hadde tydelige følelser for henne enda, og det var tross alt eksen hans..

Med mindre jeg plutselig skifter legning (noe som er like sannsynlig som at jeg plutselig blir en fjernkontroll) så har ikke han noe å frykte..

Han synes det er rart, mens jeg var redd for at han skulle bli sammen med eksen.. Så det er to helt forskjellige ting mener jeg..

Bør jeg kutte henne ut, eller bare la det gå sin gang og la han venne seg til det? :S

HI

Skrevet

Hehe, jag har faktisk sagt de to tingene :P Sa at det er ikke noen "vi hater ****-klubb" og "Jeg bestemmer selv hvem vennene mine skal være, akkurat som du :)"

Men han sier fortsatt at han ikke liker det, og mener jeg skal slutte å henge med henne..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...