Villa Perlesukker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Er det da greit å utnytte situasjonen bittelitte i egen favør?
Formerly known as Tina Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 hehe. Jepp det er lov:-) Mannen måtte vekk hele lørdag og dermed har jeg vært "alene" med snuppa i nesten 2 mnd. Han har vært hjemme, men har jobbet så mye med hybelen at vi nesten ikke har sett han. På lørdag dro jeg derfor til barnas hus og kjøpte ergo baby carrier:-) Og på søndag fikk jeg han til å bade snuppa og skifte til pysj:-) Lenge leve en smule dårlig samvittighet:-)
Villa Perlesukker Skrevet 13. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2010 Ok da skal jeg pent be om VISAkortet i morgen. Jeg trenger nemlig noe nytt til vinteren kniiis
AnonymeAnine Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Når min mann har dårlig samvittighet eller jeg er sur på ham (fortjent, selvsagt) gjør han masse husarbeid! Bare for å slippe unna å sitte ved siden av meg i sofaen. Mohahaha.
lille sprelle Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 hehe - da har jeg et trumfkort for en stund fremover - han har akkurat vært bortreist i en uke! Bittelittegranne utnytting er helt på sin plass - men husk at det kanskje blir å smake på egen medisin når situasjonen er motsatt..... - auda!
Formerly known as Tina Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 Da får vi bare sørge for at det aldri blir motsatt:-) Og selvfølgelig ikke utnytte mer enn at vi selv kan klare å gjøre det samme for de:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå