allegodeting er3 Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Hjelp! Jeg har muligheten til å få jobb i en liten bankfilial, men har ingen erfaring fra den slags. Det blir som en slags resepsjonist, samt innskudd og uttak, går jeg ut i fra. Egentlig skyr jeg alt som har med tall å gjøre, og har aldri interessert meg for sånne økonomi-yrker MEN jeg synes likevel jeg bør gripe muligheten, så det jeg lurer på, er om noen som har greie på det, vet om en "hvemsomhelst" kan klare en sånn jobb med litt opplæring? Jeg er hyggelig og serviceinnstilt, så DEN biten skal gå fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå