Gå til innhold

Jobbe i bank


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Jeg har muligheten til å få jobb i en liten bankfilial, men har ingen erfaring fra den slags. Det blir som en slags resepsjonist, samt innskudd og uttak, går jeg ut i fra. Egentlig skyr jeg alt som har med tall å gjøre, og har aldri interessert meg for sånne økonomi-yrker ;) MEN jeg synes likevel jeg bør gripe muligheten, så det jeg lurer på, er om noen som har greie på det, vet om en "hvemsomhelst" kan klare en sånn jobb med litt opplæring? Jeg er hyggelig og serviceinnstilt, så DEN biten skal gå fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...