Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Hvorfor kan ikke fotgjengere få opp farten når de på død og liv skal gå over veien? Har de lim på beina, eller skal de bare demonstrere og lage mest mulig bilkø? I dag ble jeg så lei at jeg til slutt ga gass og sneiet borti et par av dem. Deilig! Neste gang skal jeg treffe enda bedre.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Oi, ble det ikke noe på deg i gårkveld? Neste gang jeg skal over veien skal jeg gå kjeeeeeeeeeeeeeeempesakte, mohahahahahaaaa!!! Loser.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Håper jeg treffer deg i knærne, så du blir lammet for resten av livet. Det ser ut som du kunne fortjene det.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Hvorfor slikt hastverk? Var det barn i sneiet borti? Hva er problemer med bilkø? Spørsmålene er mange etter å ha lest innelgget ditt.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Problemet med bilkø er forsinkelser og økt forurensing.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Og da blir du sittende i fengsel i mange år, det fortjener du, med de ræva holdningene dine. HÅPER for guds skyld ikke du har barn! Og hvis du har; hva hvis noen knerter dem på vei til skolen? Du høres ut som et motbydelig menneske. Jeg er gla jeg ikke kjenner deg. Håper du kjører ihjel noen og brenner i helvete.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 Takk for de fine ordene, anonyme jævel. Det er sånne som deg jeg sikter på, og håper å treffe.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #8 Skrevet 13. september 2010 Sikt litt bedre neste gang du, ditt kjøtthue.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #9 Skrevet 13. september 2010 Beklager at jeg ikke traff deg akkurat i dag. Men i morgen er det en ny sjanse, vet du. Det er bare å stille seg opp. Hvis du tar på deg refleksvest, blir det enda lettere å treffe deg. Etterpå gidder jeg ikke stoppe engang.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #10 Skrevet 13. september 2010 Er det mulig? Siden du åpenbart er 12 år, trekker jeg meg ut av tråden. Adios.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #11 Skrevet 13. september 2010 12-åringer har da ikke sertifikat, og slett ingen bil? Men siden dette er på en typisk skolevei, kan det godt hende at du selv er ca 12 år. Ut fra hva du skriver, vil jeg forresten gjette på 6 år. Var det ikke du som hadde følge med mora di? Og med smokk i munnen?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #12 Skrevet 13. september 2010 Helt enig. Jeg pleier å kaste bananer på fotgjengerne idet vi passerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå