Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Pga av avstand og at barnet er såpass lite enda (under året) er det kun mulig for barnet å treffe pappan sin annehver helg. De har til gjenngjeld da hele helgen sammen (jeg er og tilstede). Men bestandig etter samvær reagerer ungen kraftig. Med søvnproblemer (varer 2-3 dager), mye suttring hele tiden (og dette er verdens blideste unge til vanlig.) Som kan vare opptill en uke etter samværshelg. Noe som også gjør at det er helt umulig for meg å i det hele tatt gå på do feks uten at h*n står å HYLskriker. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal håndtere alt dette. Av å til tenker jeg at kansje h*n har det bedre uten pappan, men jeg vet jo at det overhode ikke stemmer. Jeg blir bare så enormt sliten av det hele. Tips/råd? Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Reiser du dit med barnet? Endring i rutiner fører vel gjerne til at de kommer i vrangdur i forhold til søvn osv. Har sikkert ikke noe med faren å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Vi reiser hver sin gang i løpet av en måned. Det er ikke endringer i rutiner i det hele tatt. Følger de samme uansett om vi er hjemme eller borte
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Ja, jeg sliter med akkurat det samme. Her er barnet hos faren annenhver helg og en dag i uken, og hun er på samme viset uansett om hun har vært der bare en ettermiddag eller hele helgen. Igår kom hun hjem og var bare voldelig mot meg, hun begynte å hyle for den minste ting og var helt umulig å legge. Klokken 22 sovnet hun, etter å ha kommet opp flere ganger. Ikke fikk jeg være inne hos henne til hun sovnet heller (tenkte at det kanskje var mamma-syken). Det er helt grusomt, jeg blir sliten, jeg begynner å tenke at hun kanskje ikke har det særlig bra hos faren, men det vet jeg jo at hun har. Et barn som ikke ville være hos han, hadde vel ikke blitt glad når han kom og gitt han en klem når han dro? Selv om hun er veldig påpasselig med å si "Vi skal ikke til pappa idag" i dagene etter samvær. Skjønner hva du går igjennom, og har ingen råd, for jeg sliter med akkurat det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå