Storebror snart? Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jaja, så ser dette ut til å gå dårlig nok en gang. Testet positivt på CB-digital på RD 14 som var på fredag. I går kveld litt magevondt, og i dag morges friskt blod - ikke så mye, men nok til at jeg vil ha bind:( Litt "lette" menssmerter nå. Jeg blør ikke akkurat nå, og sist jeg tisset var det bare litt "brunt". Beklager detaljene... Men føler egentlig at det er litt stille før stormen, slik det var da jeg mistet sist, selv om det var i uke 11. Da blødde jeg bare litt et par dager før det smalt. Derfor lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre nå? Ullevål praktiserer ikke blodprøvetesting, - burde jeg gå til fastlegen for blodprøve? Er det noe vits? En annen ting: CB-digital viste "Gravid 1-2 uker" på RD 14, - burde det ikke stått "Gravid 2-3 uker" ??? Noen erfaringer med dette? Jeg er ganske sikker på at dette ender i en tidlig SA. Dessverre for pokker!!!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Uff, det der er grusomt. Erfarte det samme i februar. Du kan ta hcg-prøve + en hcg-prøve til dagen etter eller 2 dager etter - da set du om du har den rette stigningen. Synker den vet du hvor det bærer....Men jeg hadde riktig økning, likevel gitt det galt (mer og mer blod, tilslutt niagara falls og negativ cb-test). Stopper blødningene, eller vedvarer som små og testen viser gravid er det godt håp. Mange blør litt, også gjennom hele svangerskapet. Har ikke erfaring med uker poå cb-testen. Krysser fingrene for deg!
Storebror snart? Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2010 Takk for svar, Sarah70. Dessverre kunne CB digital fortelle meg nå nettopp at jeg ikke er gravid lenger... Ikke mer å si om den saken Men masse lykke til du! Gå for GULL!! ;-)
MK73 Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Nei, og nei, dette var kjipt! Hvis CB digital allerede viser negativt så kan det ha vært en kjemisk graviditet - men det hjelper jo slett ikke. Jeg føler med deg, dette var leit og trist. God klem til dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå