Gå til innhold

Er det jeg som bare overreagerer??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 2, bf har flyttet ut. Men vi er veldig gode venner og håper vi kan finne tilbake igjen. Men saken er at jeg irriterer meg så grønnjæ.... over svigemor(xsvigemor) for min x mann har to barn fra før, og de får klær, sko, penger i hytt og pine av henne men min lille sønn/vår får aldri noe.. i sommer var hun her 1 uke, hun snakket nesten ikke med han, enda han prøvde å få kontakt med henne, jeg fikk så vondt av han.. og de store gutta fikk sko, jakke, bukse og godteri og penger, alt de ville ha.. skjønner at min ikke skjønner så mye ennå og godt er jo det.. men hvorfor gjør hun så forskjell? er det fordi hun har hatt dem i mange år, og min kun i 2 år??

 

Jeg blir så forbanna og frustrert over måten hun er på ovenfor ungene.. hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er tilfellet hadde jeg pratet om det til bf, slik han kunne ha tatt det opp med moren sin.

Skrevet

Har nevnt det flere ganger men jada han skal ta det opp er svaret hver gang..de bor i et stykke unna så vi ser dem ikke ofte, de besøker kanskje barnebarna 4 ganger i året.. det er 1 1/2 times kjøretur skjønner du og det er langt for noen hehe.. skjønn det den som kan. Mine foreldre stiller alltid opp, godt jeg har dem i nærheten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...