Gå til innhold

Smokker i barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla bruker smokk, og de gjør de aller fleste på andre også på avdelingen hennes. (er kun 9 stykker)

Begynner å irritere meg at utstyret til barna aldri ligger der det skal. Bukser, gensere o.s.v. ligger stadig vekk aldri der det skal.

Spesielt irriterer det meg med smokker. Nå er forkjølelses sesongen i annmarsj, og synes ikke noe om at de gir datteren min andres smokk.

HVER dag ligger det noen annens smokk i hyllen hennes.

Kanskje bare jeg som er litt hormonell og reagerer på dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men vurderer å bestille med navn på. Skal kun bruke den når hun sover, så burde heller ikke være så vanskelig å passe på den...

Skrevet

Hvis du ikke har merket med navn er det jo forståelig at det ligger feil smokk i hylle osv. Det med at klær ikke er på sin rette plass og det er pga slappe rutiner og ikke mangel på merking med navn , så tar du det opp med ped.leder.

Skrevet

Ja, får ta en samtale med de. Sier stadig vekk ifra om at det ligger ukjente smokker i hyllen hennes, men hjelper lite.

Skrevet

merk smokken godt å legg d i en tuppevareboks eller lignende. d måtte jeg når minstemann gikk på småbarn. han ble ofte syk, å kunne ha omgangssjuka og feber annenvær uke. når jeg begynte me d har han stort sett holdt seg frisk. kuttet også ut å ha me kosebamsen.

klær å slikt må merkes,vist de er d å d er konstant rot, så ta d opp me ped leder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...