Gå til innhold

hva f driver han på med?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har n kjæreste på avstand, de siste helgene har han vært litt sånn.. rar.. synes jeg, gått ut og ikke vært på netttet om kveldene men sier han kommer på msn for å snakke med meg så kommer han ikke, vi snakker til vanlig sammen hver dag.. Samme skjedde igjen ikveld!?!?! Og jeg er driiiiiiiitsur og bekymret... Fikk mld før idag, han spurte hva jeg gjorde på og gratulerte med dagen vår vi har vært sammen i et år nå.. Og at han elsket meg blabla skulle komme på msn ikveld, unnga å svare på hva han gjorde på, hanvar ikke på msn igår kveld heller..

:( Er han utro???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres rart ut!! Prøvd å ringe han? Tror du burde høre stemmen hans for å sjekke...

Skrevet

da må du sove, og legge det vekk for i natt. og så krever du et skikkelig var i morgen! ring igjen da!! lykke til:)

Skrevet

Takk, prøver virklig men synes det er sååå ulikt ham, sendte også en mld, en skikkelig sur en, og da pleier han å svare kjapt!?!

Skrevet

Takk, prøver virklig men synes det er sååå ulikt ham, sendte også en mld, en skikkelig sur en, og da pleier han å svare kjapt!?!

Skrevet

fikk melding av ham kl 2.. han "sov" sa han og våknet opp da..?!

Skrevet

Den forklaringen om at han "sov" hadde jeg aldri i verden trod på...

Hva med og reise på et lite overaskelses besøk til ham..???

Skrevet

drittsekk, jeg har ikke svart ham engang.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere på meldingen... :( Er så sur, sint, såret..!

Skrevet

Kan du ikke snakke med ham, og si at du syns han har endret oppførsel i det siste, og spørre ham i stedet for å sende sure meldinger og ringe midt på natten? Er han utro, så får du forhåpentligvis et svar, og kan gå videre derfra. Et avstandsforhold er dødsdømt når man ikke kan stole på hverandre, og når du mistenker utroskap med en gang han ikke sitter på dataen hver kveld, så stoler du kanskje ikke helt på ham, eller?

Mannen min er borte halve året, og jeg blir direkte lei av masinga hans når han er borte, føles som han tror at jeg ikke har noe annet liv enn å sitte og chatte om ingenting med ham om kveldene, så jeg kan sikkert oppfattes på samme måte for ham, som kjæresten din gjør for deg, men jeg er langt fra utro!.. :)

Skrevet

Jeg synes ikke han har endret oppførselse, men om helgene kan han bli litt fjern og dårlig på å gi beskjed om han ikke komme rpå msn likevel, vi jobbr sammen om et stort 'prosjekt' for tiden også, er avhengig av å spørre ham om råd osv..

Vi skal flytte ut sammen i januar, og jeg har akkurat vært gravid og mistt (ekstra følsom)... Så nå blir jeg livredd bare han ikke svarer på sms, MEN jeg synes det var jævlig kjipt gjort og forrige helg sa han jo sån at "internett" var nede.. Noe jeg tviler på han er helt avvhengig av å vær på nettet, er på forum (Fotballfreak) veldig mye, kan ikke forstille meg han går 1 dag uten intrnet, har internett på mobilen også!!

Dritskuffa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...