Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 hvordan var det? sto sete god og trygt?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 hva mener du med belte base? jEG HAR MAXI COSI med easyfix, og det er mye sikrere enn når man fester sete med belte. stolen kommer kun bra ut når man bruker basen, uten får den under middels.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 belte base, altså ikke isofix base.... men at man fester basen med vanlig bilbelte...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Når du har Easyfixbasen kan du feste basen med enten bilbelte eller isofix....Den står ikke like stødig i bilbeltet som med isofix, men den er heller ikke ustabil. Det finnes også en base som heter Easybase, og den kan kun festes med bilbelte. Det er heller ikke påvist at det er sikrere med isofix, men man kan i større grad være sikker på at bilstolen/basen er montert som den skal. Med bare festing i bilbelte, er der en større sjanse for at man har montert feil.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Jeg hadde isofix base, men festet det med bilbelte, fordi jeg ikke har isofix i bilen. Hvis man fester belte riktig og strammer godt, står basen dønn stødig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå