Gå til innhold

Store barnehager med 150 barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de skal bygge sånne i Trondheim nå. Hvordan tror dere det blir? Dere som bor i Oslo har vel det. Funker det greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini går i en slik bhg.Den er ny stor og flott. Flere ulike aktivitetsrom, bl.a buldrerom, teatersal, vannrom osv.

 

Han trives veldig godt og da er vi fornøyde! Det er en basebarnehage men de er inndelt i grupper. Minis gruppe er på 14 barn, men de er 4 grupper på småbarnssonen totalt.

 

 

Skrevet

Okey, høres ikke så verst ut det da. Det blir vel kanskje verst for dem i rundt som får så mange biler forbi..

Skrevet

Barnet mitt går i en slik barnehagen i Sandnes. Den er inndelt i 6 avdelinger så det er ikke noe "totalt kaos". Er kjempefornøyd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...