Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Sønnen min på to år har i flere måneder nå hatt episoder hvor han står i sengen sin og dunker hodet i veggen. Hører ham inne fra soverommet vårt, dunk, au, dunk, au. Han gjør det aldri ellers, bare når han er i sengen sin. Dette bekymrer meg, det virker ikke normalt. Noen andre som har opplevd dette og kan berolige meg? Er det noe galt eller bare en slags lek?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Hvis det hadde vært noe galt så hadde du sikkert sett andre ting med han også. Så lenge gutten utvikler seg normalt så ville jeg ikke blitt så bekymret. Hør med helsesøster for sikkerhets skyld!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 datteren min gjorde noe lignende da hun var rundt to år i en periode..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Takk for svar. Han er normal på alle andre måter, det virker bare uforståelig for oss at han skal ha noen glede av å dunke hodet sitt i veggen, spesielt når jeg hører han sier au etterpå, Men jeg søkte litt på DiB og fant dusinvis av andre innlegg om det samme, så det virker i allefall som om det er en ikke uvanlig fase.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Jeg tror det er normalt...Sønnen min gjør også det ofte, men ikke bare når han er alene da. Han er blid som ei sol, og ingen andre merklig fakter, så er nok helt sikkert greit, hørt om flere barn som gjør sånne ting Sønnen min hadde også en peroide hvor han slo seg selv i ansiktet uten grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå