Gå til innhold

flere gravide over 35 her?


prøverigjen:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada, jeg ble nylig 40. Fikk min første da jeg var 37. Deilig å være voksen mamma (skjønt det var ikke akkurat planlagt). Jeg mistet en tidlig-spire i februar og håper denne sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 mistet i MA i juli, gravid igjen og håper det går denne gang!:) Skal på ul i uke 7. er nå 4uker+5dager på vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 35, blir 36 i oktober.

 

Fikk ei jente når jeg var 32, og var gjennom et svangerskapsavbrudd i nov. 09.

 

Jeg er 4+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38, blir 39 i oktober og skal ha mitt tredje barn 5 mai :) Har to på 11 og 6 fra tidligere ekteskap, denne er min samboers første. Merker at jeg er eldre nå ja, alle plager er så mye mer denne gangen! Puh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en provosert abort(etter 3mnd) for 10 år siden, var lettere å gå gravid da, selv om jeg bare er 5 uker på vei nå, sist kan jeg bare huske at jeg følte meg i topp form....tyyyyngre nå....men, skal gå så bra alikevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 og venter nr 4 i slutten av mai. Har tre jenter på 13, 10 og 1år, og gleder meg veldig til den lille kommer. Gratulerer og lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! 4uker+5dager... blir 35 om noen uker jeg:-) har 2 fra før som jeg fikk innen jeg var 30. litt spent på sumptomer siden jeg gikk med krykker med begge de andre. bekenløsning er no drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36 og rekker kanskje å bli 37 før nr 4 kommer :-) Har termin rundt min egen bursdag. Har tre på 9,8 og 4 fra før. Har vært sååå dårlig med de andre, men er i superform denne gangen! Håper bare det varer, er bare 6 uker enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 34, men blir 35 i november :)

Har en datter på 4,5 år fra før. Mannen min og jeg har prøvd på nr 2 i over 2,5 år, (30 pp`r) og har vært gravid underveis, men mistet i 2 MA og 2 SA siste 18 mnd.

1 MA med tvillinger i uke 12, 1 MA med èn liten spire i uke 10, og 2 SA, begge i uke 5 :(

Har vært sykmeldt noen uker nå pga truende abort (liten blødning), men det stoppet og på kontroll/UL så alt normalt ut og vi fikk se ett lite hjerte slå ;)))

 

Er bare 8+4 i dag, termin 05.mai, og krysser fingrene for at alt går den rette veien nå :)

 

Symptomer intakte og er glad for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg virkelig tenke meg om, om jeg blir 35 eller 36 hehe....men...jeg blir altså 36 i slutten av året, og rukket å bli 36.5 innen det kommer et nurk til i familien. :) Har en gutt på 3 fra før.

Er 6+3 idag og termin er rundt 20 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, jeg har nettopp fylt 40 :0) og har to gutter på 16 og 18.. så jeg er førstegangsfødende igjen.. skummelt men utrolig spennende! Dette er min kjæres første barn, krysser fingrene for at dette går bra denne gangen også.. Er like redd hver gang jeg har vært på do, tenk om jeg blør!

Men, vi får være positive, føler oss veldig heldige. Formen er grei, selvom lunta mi kanskje er litt kort :0) og kvalm er jeg, men spyr ikke :0) Moro at vi er fler her inne :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 39 i oktober, gravid med mitt 3 barn, dette er min samboers første :) Vi er veldig gravide, kan du si :) Dette sv.skapet er doblet mange ganger de forrige i forhold til plager... Kan det ha noe med alderen å gjøre, eller gravøren??? :) Uansett, dette blir definitivt det siste, men gleder oss stort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...