Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Som alenemor havner man plutselig på bunnen av rangstigen! Leser ofte på disse sidene at vi snylter på staten, er samværssabotører og er åpenbart bitter på bf, vi er desperate tøyter som hopper på enhver mann som byr seg, og vi er selvsagt late som f**n.. Hva pokker!? Jeg har full jobb, jobber ræva av meg for at bf skal gidde å ha samvær, kan ikke huske sist jeg i det hele tatt så på en mann, langt mindre hatt meg med en mann!! I tillegg så vasker jeg og rydder hele kvelden og har sjelden noe form for avlastning! Fortjener jeg virkelig denne hetsen!? Jeg valgte ikke den situasjonen jeg sitter i, den ble tredd nedover hodet på meg etter jenta mi var født!
Tommage♀♂ Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Men det er ingen som sier at du må bry deg om hva anonyme brukere sier på et nettforum. Jeg leser det samme som deg, men det preller av meg som vann på gåsa. Så lenge DU vet at du ikke snylter på staten, er billig osv så betyr det vel lite og ingenting hva fremmede måtte mene=)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Synes det er helt ok å være alenemor. Ja, det er kjipent for jenta mi at pappan hennes ikke ønsker å være sammen med oss og ikke vil ha samvær med henne, men hun har en mamma som elsker henne over alt på jord og jeg ville aldri vært henne foruten. Jeg har heller ikke selv valgt å bli alenemor og det har alltid vært min store skrekk i livet, men nå som jeg er det så synes jeg at tilværelsen er ganske så fin. Hva andre måtte mene om alenemødre preller av som vann på gåsa og hva folk som ikke kjenner meg måtte mene om meg kun på bakgrunn av min status som "alenemor" er meg totalt uinteressant. JEG vet hvem jeg er, hva jeg står for og at jeg gjør det beste for barnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Enig med deg 23.56 i de siste linjene. Jeg har derimot selv valgt å bli alenemor, kunne faktisk ikke tenkt meg å leve sammen med en mann akkurat nå. Trives godt og synes dette er aller best, for jeg vet det ville blitt krangler med bf.. Ingen grunn til å være sur og bitter for at bf ikke vil se barnet, det er hans valg, og barnet kommer uansett til å ha en mor som alltid er der med det. Det er bf sitt tap det.. Ingenting vi skal ergre oss over!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 hahahaha..... det der er da ikke noe å bry seg om DU vet din virkelighet, det vet ikke de andre. De bare tror.... Og i dagens samfunn så skal det ikke mye til før de selv får erfare litt av din hverdag Skillmissestatistikken tilsier at mange erfarer og snart vil erfare denne hverdagen.. Så slapp av du Og en ting til - utroskap finnes da overalt.... vet ikke om det bare er alenemødre som har sex? hahaha..... de bare bytter på de, vi stjeler for vi har ingen partner å byttelåne bort Men hva er sex? hmmm.. kanskje noe som hadde vært interessant å prøve etter gammelt? De sier jo at "har du først lært å sykle, så glemmer du det ikke". Kanskje det gjelder sex også? Ha en god dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå