Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Huff!!! Begynte og snakke med en gammel flamme på nettet i forige uke.Det ble fort flørting og grove samtaler. Gikk over til og bruke mob og sendte div.bilder til hverandre. En av oss er gift,og den andre har samboer,er barn med på begge sider. Jeg har aldri gjort noe sånn og er litt flau,men kjenner meg som en fnisete fjortis som er nyforelska. Han sender ofte mld,og nå har vi avtalt og treffes.HJELP!!! Hva har jeg rota meg opp i.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 S K U F F A!!!! Når jeg leste overskriften så trodde jeg du hadde møtt en fyr på nettet jeg, som viste seg å egentlig være en psycho-killer på deltid. Men så var det visst bare den samme gamle regla. Slutt mens leken er god, enkelt og greit!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 ooops... Nå må du virkelig tenke deg om - hva er det du egentlig vil?? Skjønner det er veldig kjekkt å få litt oppmerksomhet og action i hverdagen, men er det virkelig verdt å miste mann/barnefar for?? Du må tenke på hva du egentlig risikerer ved å møte denne gamle flammen. Du kan ikke regne med at han går ifra sin familie fra deg. Sansynligheten for at du blir sittende igjen med svarteper er nok ganske så stor...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 jeg veet! Jeg er den som blir kvalm av og høre om utroskap,og nå har jeg på en måte vært det selv. Trenger masse pepper så jeg kan se hvor idiot jeg er nå.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Har hatt det sånn selv i et halvt år, masse frem og tilbake med en kollega, men ingen utroskap. Klarer ikke å glemme hverandre selv om vi har forsøkt flere ganger. Lever i et ekteskap som ikke har fungert på åresvis, men klarer likevel ikke å bryte ut. Det blir ikke lettere å stoppe etterhvert som tiden går.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Jeg blir kvalm av utro folk! Styr deg da kvinne!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #9 Skrevet 13. september 2010 for å si det sånn... opplevd så og si det samme selv. Du kommer til å angre om du ikke kutter dette NÅ!!!!! Hos meg ble det inrømmelser (fra meg) selv om det ikke var samleie (men andre ting). Jeg angret noe forferdelig... Han tilga meg, men jeg skulle ønske det var ugjort. Han kan jo ikke stole på meg som han kunne før :/ Nei, SLUTT NÅ... mens leken enda er god!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå