Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Jeg vasker potta til poden i oppvaskmaskinen når han er ferdig med å tisse eller bæsje i den. Naboen var innom på en kaffekopp her om dagen, og kommenterte at hun syntes det var uhygienisk å vaske potta i oppvaskmaskinen sammen med asjetter, bestikk og glass. Men det er jo ikke uhygienisk det?!?! Det blir jo vasket med såpass varmt vann at alle bakterier blir borte?! Naboen foreslo også å bare skylle potta i vasken på badet, men da blir den jo ikke ren!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Haaha!! Dette var dagens!! Og jeg som diskuterte med gubben at jeg syntes det var hæslig at koppene ikke ble vasket med kost inne i maskina, vi ville jo aldri godtatt om vi bare skylte de om vi hadde vasket for hand.. Spurte du forresten naboen om kaffen smakte godt:-)? hehehe..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Vel, jeg ville ikke drukket kaffe hos deg.... Og det er vel viktigere å være sikker på at det du skal spise og drikke av er rent, enn at det barnet skal tisse og bæsje i er rent? (og uansett kan jeg varmt anbefale doring som du setter oppå doen, så unngår du hele problemstillingen)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 potta i oppvaskmaskina ja...putter dere doen inn der og eller ? hvordan skal den ellers bli ren mener jeg?? og urin er jo rimelig reint i seg selv så hvor reint trenger man å ha en do???
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 kaffen har jeg aldri fått klager på. Hvorfor skulle den ikke smakt godt? Jeg vasker da ikke potta i kaffetrakteren heller. Bevares.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Jeg regner egentlig med at dette er bare tull, men en flaske jif baderom og en (egen) oppvaskbørste kommer man jo langt med når det gjelder å rengjøre en potte... (og en potte kan være nødvendig, ikke alle barn godtar doring når de skal begynne å tisse på do/potte)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Jeg sier jo det, at det blir helt rent i oppvaskmaskinen. I doen blir det jo avføring fra voksne, så det kan ikke sammenlignes! HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Jo, det som kommer ut av voksne og det som kommer ut av barn er temmelig likt. Forresten er det bare tøv at urin er så innmari reint. Det er avfallsstoffer som kroppen kvitter seg med, klart at det ikke er rent. Du kan si det at det blir helt rent i oppvaskmaskinen til ørene mine detter av og det gjør det likevel ikke til en sannhet. Det er, og blir, svært lite hygienisk.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 er voksnes avføring renere enn barns da eller siden potten må i oppvaskmaskinen og doen ikke? makan til hysterisk bakterieredsel da, som andre sier litt Jiff kommer du langt med og hvis det ikke er nok finnes det rene desinifiserende middel...,må da bli voldsomt til bruk av oppvaskmaskinen om den skal kjøres hver eneste gang poden har brukt den.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #10 Skrevet 12. september 2010 Si at dette er tull!? Fikk nesten brekninger!
Gjest Skrevet 12. september 2010 #11 Skrevet 12. september 2010 Klart du kan putta potta i oppvaskmaskinen. Hiv inn dokosten også så har du rein kost å vaske dassen med! (for ingen vasker vel doen med en skitten kost??)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 Jaja, kommer du på kaffe så ta med en egen kopp da vel. Det pleier naboen å gjøre, "favoritt"koppen som hun kaller den. Er ikke verre! HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #13 Skrevet 12. september 2010 Jeg kjøper ny kost en gang i uken, og klorer den mellom hver bruk. HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #14 Skrevet 12. september 2010 Hehe, husker dere mc'Donaldsen i Stavanger der de ble tatt for å vaske doringene i oppvaskaskina og vaske søppelbøttene med samme klutene som bordene? Vel bekomme!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #15 Skrevet 12. september 2010 åh herregud HI hvis dette er sant er du jævla dum!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #16 Skrevet 12. september 2010 Potte er ut, lær ungen å gå på do med en gang!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #17 Skrevet 12. september 2010 Hehe håper du er en av mine venner a 22:20 Da har du nemlig støtt og stadig fått servert kaffe eller annet fra ting som er vasket med potta!. Men vi har da en vaskemaskin som vasker alt rent da.Haha må le av de som syns dette er ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå