Gå til innhold

Nutramigen AA - smak og tilvenning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gitt dette til sin baby etter å ha brukt "vanlig" MME? Hvordan tilvennet dere og hvor lang tid tok det før babyen til ren Nutramigen AA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk rett over på nutramigen uten problem. Mulig vi blandet litt 50/50 de første gangene ;). Men kan ikke huske at overgangen var noe stort problem. Vår første jente var 8 mnd og andre var mellom 1-2 mnd..

Skrevet

Jenta vår begynte på nan da hun var 4mnd. og når vi skulle begynne med vanlig melk da hun ble 1 år skjønte vi at hun var allergisk.. Barnelegen vi var hos sa vi skulle ha en skje sukker i hver flaske den første uken.Vi gjorde det, og hun tok melken, gikk helt fint da vi sluttet med sukker. Den smaker og lukter grusomt synes jeg, men nuppa her har heller villet ha den isteden for vanlig mat til og med:P

Skrevet

Gikk rett over uten tilvenning. Han reagerte ikke på smaken i det hele tatt (men det gjorde jeg, bruke å sprute litt i munnen for å kjenne temperatur, men det greide jeg ikke lenger, smaker pyton!). Han bare lesket i seg han uten å merke at det var noen forskjell i det hele tatt:)

Sikkert lurt å blande litt med annen melk, eller gi annehver flaske i begynnelsen, for magen sin del. Men jeg gjorde som sagt ikke det, og det gikk helt fint (faktisk veldig fint, for han ble mye bedre av den!).

Skrevet

Jeg prøvde med sukker men det fungerte ikke...

- Fikk anbefalt ananas juice for den skulle kamuflere smaken litt , men endte opp med og blande den i ris eller havremelk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...