Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 noen som veit om noen fine farger?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 søk på emmaljunga på google, så finner du hjemmesiden deres og får sett alle modellene. Jeg hadde ikke lyst på svart til å begynne med, men vi endte opp med svart likevel. Er glad for det nå, for jeg hadde trolig blitt lei av andre farger. Svart er trygt og nøytralt for videresalg også. Kanskje kjedelig, men det går an å sprite opp vogna med litt leker og en fargerik stellebag eller noe annet.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 sett på finn, synes de svarte er så solbleka?? blir de fort det?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 ja. jeg synes i grunn svarte vogner er utrolig kjedelig! Men det er min mening da!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Vi har hatt vår i bare ett år, men den er ikke synlig solbleka. Den står stort sett i skyggen når hun sover, og ellers står den under tak eller innendørs når den ikke er i bruk.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 nei, jeg vil gjerne ha en slik sort en om jeg skal ha vogn til minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå