Gå til innhold

har dere noen gang sovnet når dere kjører bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og var dere alene eller fler i bilen......?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI, det har jeg aldri.. Men mannen min gjorde det, med øynene åpne.. jeg og sønnen, som da var rundt 3 år satt på.. Jeg reagerte på at mannen kjørte nærmere og nærmere bilen forran.. Til slutt var vi så nært, at jeg bare måtte si fra.. Var på rett strekning på motorvei i Danmark/Tyskland.. Skikkelig skummelt..

Skrevet

Jeg har sovnet bak rattet en gang, og det er noe av det ekleste jeg har opplevd! Jeg var bare borte et sek el to, og det skjedde ingenting, men den følelsen når jeg bråvåknet og hadde null kontroll.....herregud!!

Det var mannen min og jeg i bilen, han sov i passasjersetet.

Jeg stopper bilen så fort jeg kjenner jeg blir trøtt, om det så er 5 min hjemmefra, jeg fikk meg en skikkelig lærepenge den gangen!

Skrevet

Nei, ikke selv, men kjenner en som gjorde det:

Kræsjet med en trailer i 80 km i timen på motorveien, og endte i koma.

Men hun ble faktisk frisk igjen. Ikke å anbefale!

Skrevet

Nei, føler jeg meg for trøtt, så stopper jeg og tar luft, evt mat om jeg er på langtur. Eller så lar jeg mannen kjøre.

Skrevet

Jeg tror jeg dubbet av i noen sek. en gang. Skikkelig ekkelt. Kjørte nedover sogn og fjordane i uendelige fjell og daler. Hadde nettopp kjørt opp og SKULLE fram! På høy tid å stoppe og sove når man begynner og se sauer i veien som egentlig ikke er der, eller trafikkskilt som "hopper og danser" i veibanen.. Måtte stoppe og sove når vi ikke rakk sisteferga som gikk til dit vi skulle. Bra man har blitt litt klokere 8 år senere :)

Det var jeg og min samboer i bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...