Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Hadde en venninne på besøk her isted.. Plutselig så jeg at hun gjespet "falskt", og så sa hun at hun måtte hjem å legge seg, for hun var helt utmattet.. Når hun gikk, så ringte jeg en kompis av meg for å spørre etter noen råd ang bil.. Vi snakket vel og lenge, men plutselig måtte han legge på, for da skulle han få besøk av *****... Litt såret er jeg ja.. Hva synes dere om slikt?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Kanskje hun skulle sove der ? Har de et forhold ?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Hun ville heller være sammen med ham enn deg. Hos han får hun nemlig sex.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Hun vil ikke svare på spørsmål om de to... Ingen vits i å bli såret av det..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Ja, kan man ikke bare si det som det er! Nå skal jeg en tur til ****** og ferdig med det liksom. Skjønner ikke hvorfor man skal finne på ting.
Mortilbarn Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 HI, si dette rett ut til venninnen din, uten noen anklagende tone osv.. Bare si at da hun dro hjem fordi hun var trøtt, så hadde du pratet med **** og da sa han at hun skulle komme dit..?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 HI her. Hehe, de to har IKKE ettforhold, det er jeg like sikker på som gresset er grønt. De er bare venner, klarer ikke tenke seg noe forhold med han. Hun venter også barn med en annen mann, sådet.. Vi har alltid kunne snakket om alt, men så plutselig begynner hun å lyve for å komme seg vekk? Synes dette er veldig respektløst..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 De er vel i startfasen av et eller annet da, og så er hun usikker på sine følelser eller whatever, og ønsker ikke dele det med gud og hvermann enda. Hennes liv, hennes business.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå