Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Prøver med ny overskrift ;-) Har prøvd å bli gravid, men har pga noen helseproblemer hatt 2 aborter tidligere i år, og nå hatt en pause i forsøkene for å stabiliserer på medisiner (stoffskifte og hormon). Venter eggløsning rett rundt hjørnet, men syklusene er blitt lange pga medisinene, så jeg vet ikke når den kommer... Problemet er at vi hadde sex i dag, og etterpå har jeg hatt oransje utflod...! Vet ikke om det er sæden hans,eller om det er meg... har ringt leger og sykehus jevnlig de siste månedene, og har ikke lyst å fremstå som en hypokonder hvis jeg ringer for dette også.. Hva synes dere, er dette en varsel-lampe? Bør jeg være bekymret?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Vær så snill og hjelp med å svare, helst si at dette er vanlig og ikke farlig ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Det er antagelig bare et blodkar som er blitt sprengt, ikke noe farlig. Likevel skal man helst vente i 1 uke med å ha sex igjen etter en blødning. Sånn bare for å være sikker. Hilsen en med fire svangerskap med masse blødninger bak seg.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Tusen takk for svar! Men jeg kan jo ikke vente en uke hvis jeg får eggløsning før det, vi skal jo liksom prøve på denne eggløsningen :-( Er ikke direkte blod heller, bare litt oransje, og ikke mye i det hele tatt, bare litt..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Beklager, leste ikke innlegget ditt godt nok, trodde du var gravid nå. Nei, da er det bare å gi på, hehe.. Kanskje det er en eggløsningsblødning? At den kom litt før du trodde?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Nei, det tror jeg ikke, har tatt el-tester i snart to uker, og ingenting i dag heller... Er litt mye tull nedi der føler jeg, blir litt stresset. Men er vel bare å gi på som du sier, takk for hjelpen :-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Har du blitt konisert (behandlet for celleforandringer på livmorhalsen)? Jeg opplevde nemlig neon ganger at jeg blødde ved sex i fjor. Spurte legen og oppga min anamnese- da sa hun at det er lettere å blø etter konisering fordi slimhinnene er skjørere. Ellers kan det være at han kommer litt langt inn og treffer et blodkar, rett og slett. flere grunner finnes sikekr togså, hør med legendin for sikekrhets skyld.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Nei, det har jeg ikke... men kanskje jeg bør ta en prat med legen bare for sikkerhets skyld da... uff, er jo noe hele tiden med meg...!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Du trenger vel ikke ta kontakt med legen fordi du har litt farget utflod etter sex? Om det gjentar seg, blir mer eller du får en vond lukt burde du oppsøke lege. Men etter en gang, og atpåtil etter sex tror jeg du kan la det fare. Hva er du redd for egentlig? Skjønte ikke..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #10 Skrevet 12. september 2010 Jeg er redd (hypokonder kanskje) for at det er noe galt der nede som kan føre til en tredje SA hvis vi prøver igjen, jeg vil IKKE oppleve det igjen :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå