Gå til innhold

bilder av døde barn på facebook..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det litt makabert? Eller er det jeg som overreagerer? Ser folk legger ut bilder av barn som er født for tidlig og som ikke har overlevd, og barn som har dødd av andre årsaker... Overreagerer jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo absolutt ikke noe koselig for "oss andre" å se. Men foreldrene vil jo sikkert vise frem ungene sine på lik linje som de med levende barn?

Det er jo tross alt deres små dyrebare skatter som de er stolt selv om de "sover"

Kanskje det også er en måte å bearbeide sorgprosessen??

Skrevet

Slike ting hører ikke hjemme på facebook, nei. Da får man evt opprette en minneblogg eller lignende..

Skrevet

Ja jeg skjønner at man gjerne vil dele sorgen sin med resten av verden, men synes likevel det er litt rart. Særlig hun ene jeg vet om som la ut bilde av barnet sitt som var helt blått, født i uke 23 eller noe. SYnes det faktisk var ekkelt. Jeg har ikke lagt ut bilder av barnet mitt selv om han lever, enkelte ting trenger man ikke å vise til alle og enhver (synes det er greit med levende barn altså).

HI

Skrevet

Syns ikke det gjør noe. De er jo også like stolt av barnet sitt, og vil vise det frem. Man er ikke nødt til å gå inn på siden til den personen det gjelder.

Skrevet

Ja jeg synes at du overreagerer. Og dessuten ikke respekterer andre menneskers måte å sørge på. For det er faktisk noe av det viktigste i en sorgprosess, å respektere at absolutt alle sørger forskjellig. Hvis dette hjelperen av vennene dine med å takle sorgen over å miste det kjæreste de hadde s¨har du faktisk bare å respektere dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...