Gå til innhold

Samværs barn uten eget rom.... hvor mange har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har alle som har samværsbarn eget rom til barnet/barna, eller er det mye sove på sofaen som foregår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min sover på samme rom som far og stemor,i egen seng..

Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere kan rangere barna på den måten? Da er det sånn at de som bor der fast har egent rom mens B-barna må sove på sofaen? Enten må alle ungene få eget rom eller så må alle dele.

Skrevet

Her har vi begge en fra før hver... å gutta har eget soverom.. de deler da.. ;) Å minsten er på rom med oss. =) Sønnen min sover på rom med sin far når han er der... med de har planer om å flytte til leil med 2 soverom ;)

Skrevet

min deler rom med stebror hos pappaen sin. det fungerer fint. barn har godt av å dele litt :)

Skrevet

det er vel ikke snakk om å rangere barna. Men alle har faktisk ikke mulighet til å ha eget rom til alle barna. Hvis det fungerer at barna deler rom så kan de jo gjøre det, men det er faktisk ikke alltid det er noen god løsning. Det kan være at de bare holder hverandre våkne og ingen får sove. Eller det kan være sjalusi og krangling. Det kan være så stor aldersforskjell at det ikke passer at de deler rom.

Skrevet

Her har samværsbarna et soverom som de deler, vårt felles barn som bor her fast har eget rom. Dersom en skal følge bidragsreglene skal de strengt tatt ikke ha eget rom, men i og med at vi har et ekstra går det greit. Nå planlegger vi imidlertid et felles barn til og da bli dette en utfordring...

Skrevet

Hva sier bidragsreglene om dette da?

Skrevet

Pr i dag har alle barna eget soverom. Når neste mann kommer må den minste dele rom med den nyankomne. De største skal få ha egne soverom, privatliv er viktig for tenåringer. Mine to bonusbarn har en aldersforskjell på 8 år, det ville ikke være riktig å plassere dem på samme rom så den minste fikk eget soverom. Yngler vi som kaniner får vi takle dette.

Skrevet

Dersom man ikke har barna mer enn et visst antall dager pr. mnd (5 kanskje???), får man ikke fratrekk for egne boutgifter i forbindelse med samvær. Det er altså ikke lagt opp til at man skal ha eget rom til barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...