Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Kvinnelig, sådan.. Vil ha ei som er virelig flink, med klokkeklar røst:) Kan hun i tillegg spille gitar er det helt topp!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Hehe, beklager! Jeg kom akkurat på at jeg ikke hadde skrevet sted -kommer rett fra bryllupsvenner.no- og der er jeg registrert m bosted ved nicket, så glemte det helt her. Men: Oslo.
Ariel77 Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Hei du Jeg synger og tar ikke betalt. Gjør det bare fordi jeg synes det er så gøy Send meg en personlig melding med nr ditt, så kan jeg sende deg en liten lydsnutt på mobilen. Har ikke noe på yoytube.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 GT-Sara. Bare søk på navnet på youtube. Hun er kjempeflink, og ikke så veldig dyr.
Gemini7 Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Ariel77; det høres interessant ut! Problemet er bare at det ikke går an å sende deg PM, står ikke noe meldingssymbol på profilen din (kanskje postkassa di er tom?).. Men du kan jo sende meg en mld m ditt nr da, så melder jeg tilbake :)HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå