Gå til innhold

Hjelp.. vær så snill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å bli gravid, men har pga noen helseproblemer hatt 2 aborter tidligere i år, og nå hatt en pause i forsøkene for å stabiliserer på medisiner (stoffskifte og hormon). Venter eggløsning rett rundt hjørnet, men syklusene er blitt lange pga medisinene, så jeg vet ikke når den kommer...

Problemet er at vi hadde sex i dag, og etterpå har jeg hatt oransje utflod...! Vet ikke om det er sæden hans,eller om det er meg... har ringt leger og sykehus jevnlig de siste månedene, og har ikke lyst å fremstå som en hypokonder hvis jeg ringer for dette også..

Hva synes dere, er dette en varsel-lampe? Bør jeg være bekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det feks er rett før du skal ha mens kan det komme litt blod blandet m slim. Ev rett før eggløsning. Slimhinnenene i underlivet kan briste lettere i enkelte perioder av syklusen. Etter sex/friksjon kan disse blodkarene sprekke lettere og det vil komme litt blod sammen m slim/utfld. Dette er ikke farlig og vil nok gi seg snart, så lenge det ikke er begynnende mens. Skulle det ikke avta og du ev har smerter i forb m dette, så får du kontakte legen din.

Lykke til videre og det går nok bra skal du se. Sliter m stoffskiftet selv og hormonsykdom, men med medisin for dette så ble jeg fort gravid. Venter nå nr 2:-D

Skrevet

orange utfod høres rart ut... men, kanskje det er mer kjent for andre. Kan det være sæd blandet med litt blod f.eks? Hvor sterk orangefarge er det på det?

Skrevet

Takk for svar begge to. Det er svak farge, og har gitt seg nå tror jeg, var ikke mye..sikkert sæd og litt blod ja, får håpe det er fordi jeg snart har eggløsning, i en vanlig syklus skulle den ha kommet for noen dager siden, men testet negativt i morges.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...