Gå til innhold

Et barn til eller ikke ? Dette er så vanskelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to nydelige gutter nå, på 6 og snart 3 år.

Da vi ventet minsten, var både jeg og smbo helt klare på at dette var den siste. Det har jeg vært veldig bastant på hele veien, og alt av klær og utstyr er borte fra huset etterhvert som han har vokst ut av det.

Jeg er til tider lei alt som heter kranglete unger og lengter etter fred og ro. Og da gle3der jeg meg til de blir store og klarer seg selv...

Meeen så kommer den følelsen snikende at jeg gjerne skulle hatt ett barn til...At jeg kommer til å angre om vi ikke gjør det nå, og tar den "støyten" det er å ha tre små barn.

Kan dere komme med noen tips og råd ? Skal vi slå oss til ro med de to vi har, eller gå for en tredje ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå for en tredje!:) Du kommer ikke til å angre på det.. Men sjangsen er stor for at du kommer til å angre om dere ikke satser på en til..:)

Skrevet

Grubler på det samme selv, selv om vi bare har en liten gutt (snart 2). Egentlig var vi enige om en til... men nå begynner trassen å komme, vi har ikke noe avlastning og veldig dårlig økonomi...

Hva synes mannen din da?

Tror sjelden man angrer på de man får, men heller ikke på de man velger å ikke lage ;-)

Skrevet

He he, jeg er i samme situasjon. Har to barn, litt over 4 år og litt over 1. Jeg tenkte at NÅ er jeg ferdig og vi har begynt å gi bort tøy og sånt. Meeeeeen, så kommer den snikende følelsen; skal jeg ikke ha flere babyer.......

Skrevet

HI her.

Ja, ikke sant. Og det jeg lurer på er om vi damer bare er sånn. At om vi får en tredje, så vil den følelsen komme igje enda en gang.....Om vi ikke skulle fått bare en til...

Sambo har satt strek, det var vi jo enige om da vi ventet minsten. Menn har nok ikke den samme følelsen, og han kommer ikke til å savne et barn vi ikke fikk. Men kjenner jeg han rett, så kommer han på gli om vi diskuterer det litt.

Men jeg er bare ikke sikker på om det er det riktige enda... Om jeg orker. Det hender jo jeg ønsker både mann og barn dit pepperen gror, og en mamma skal vel ikke tenke sånn.

Skrevet

Jeg har aaaaaaldri ønsket de dit peppern gror....ehhh, he he ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...