Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Er veldig redd for å miste barnet denne gangen. Vet ikke hvorfor, men er kjempe engstlig! I stad i 16 tiden, spiste jeg et eple, drakk litt kakao, og spiste en yoghurt. Sovnet en times tid, og våknet dritkvalm. Sitter nå med kvalmen i halsen. Vil nevne det at svangerskapskvalmen jeg hadde, sluttet for iallefall 6 uker siden. Kan det være noe farlig? Kan det være noe galt med babyen min? Eller er jeg bare sliten og trøtt, som igjen går over til kvalme? For mitt andre spm: Når jeg våkner på morgenen, er jeg full av krutt! Flyr rundt og gjør alt, helt til klokken bikker 14-15...Da synker jeg sammen som en sakkosekk. Ikke får jeg igjen den energien uansett hvor mye jeg sover eller slapper av i sofaen. Er helt skutt resten av dagen. Helt til neste dag. Da våkner jeg med full futt igjen i 7-8 tiden. Er dette normalt? Er det noe som går over? Trøttheten og utmattelsen? Kjedelig å hente barn nr 1 i bhg, og være helt skutt når han endelig kommer hjem og vil være sammen med mamma....(Heldigvis er pappa veldig flink, altså) Noen som har noen svar på mine spm? Kan hende jeg er litt overhysterisk, men håper ikke det er noe tegn på at babyen i magen er syk/er noe galt med. Takker for svar )
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Alt det der er helt normalt Er selv 24 uker på vei og har det helt likt. Tungt for kroppene våre å gå med et barn inni seg.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Tusen takk. Du ANER ikke hvor deilig det er å høre! Snilt av deg å bruke tid på å svare meg
Kamomille Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Spøs du om kvalme kan være farrlig for barnet i magen?? I såfaøø er svaret nei. men dersom du utvikler hyperremesis, må det selvfølgelig følges opp i forhold til dehydrering og vekt. Kanskje du rett og slett får helt vanlig omgangsyke? Trøtthet er selvfølgelig også helt normalt
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Nei, ikke om det er farlig for barnet, men om det kan være noe symptom om det er noe galt der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå