Gå til innhold

Er det mange som har flere barn her???


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg ble litt nysgjerrig:-P

selv har jeg to søte gutter på 5 og snart 3 år:-) og lurer på om det er flere her inne som har flere barn?? Har ikke fortalt guttane mine om den lille spiren, tenkte å vente til etter Ul eller til magen begynner å vokse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har en datter på 4 år fra mitt tidligere ekteskap. Endelig kan jeg gi henne et søsken, for nå er jeg klar både psykisk og med en mann som kan gi meg litt mer støtte på alle mulige måter ;-) Har ikke tenkt å fortelle henne om babyen før jeg VET at det "blir noe av", og det er vel enda noen uker til i hvert fall :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har 2 flotte barn på 7 og snart 3 år fra før. Blir kjempegøy for dem å få et lite søsken! Men vi venter med å fortelle dem nyheten, i hvert fall til vi har hatt tidlig ul i uke 7, muligens lenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på 2,5 år.

 

Hadde alt gått som jeg ønsket hadde vi hatt nummer to nå. Sånn gikk det ikke. Føler alle har søsken som er tette, så ble oppmuntret av å lese her at det er flere med aldersforskjell mellom søsknene! Ikke at det gjør noe, men litt kjipt når jeg ønsket dem nærmere. Går ikke alltid som en vil, men nå håper jeg det går bra og at den etterlengtede babyen vil komme i mai :o)

 

Skal bli så gøy når vi føler oss trygge nok til å fortelle! Han venter nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn på femten måneder :) Veldig spennende å være gravid igjen! Fikk positiv test denne uka (men "visst" jeg er gravid lengre. Mange symptomer, uggenhet og lett kvalme mm - men testen viste først negativ). Godt å se de to strekene på tirsdag :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på 5 1/2 og ei jente på 3 1/2 :))

Og det er deilig å vente på ett nytt familie medlem :)

Har heller ikke fortalt det til mine to at de skal bli storesøsken, for minste jenta har sååå lyst på en lillebror eller søster, så må prøve å minske vente og mase tiden ;) hihi :)

 

Men så morro at vi er så mange som øker folketallet da :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to jenter på 4 og 6 år, de har vel en anelse om hva som skjer, i hvertfall minstejenta som masser uoppfordret etter en lillebror. Hun kan plutselig utbryte under middagen at hun fortsatt vil ha en lillebror. Hun er søt da. Så får vi se.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...