Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 jepp Gleder meg Endelig noe og se på en søndag også
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Nei, har aldri sett en hel episode av det, og kommer ikke til å begynne med det nå.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Nja.. Er egentlig litt lei, men vil jo se liiitt da.. men det kræsjer jo med reprisen av 71g nord. Så det ikke på mandag, for da kræsjer det alltid med noe annet.. haha..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 usikker,orker ikke de ekle nordlendingene.. de har så sutrestemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå