Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Er 36 fulgåtte på ons, men er så sinnsykt kvalm på kveldene, skikkelig spy kvalm i tillegg får jeg sånne "annfall " Nederst i magen/underlivet der jeg får sånne rar smerte om jeg kan si det sånn. er skikkelig ubehagelig og tenkte først at det var kanskje hode som festet seg, men har hatt det sånn mange ganger nå ?? Hva tenker dere ?? opplevd det før, hadde det senest i ste får skikkelig vondt. og føler jeg er helt øm rundt hoftene og korsryggen utpå huden. hmm håper på seriøse svar Takk på forhånd
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Når du får disse "anfallene", blir magen din veldig hard å ta på da? Strammer den seg liksom? For da er det sannsynligvis kynnere du har. Det er livmora som "trener" til fødselen, for å skrive det enkelt. Jeg hadde mange og vonde kynnere de 2 siste månedene av svangerskapet, og av og til ble jeg litt småkvalm av de. Jeg ble sykemeldt pga dette, fordi kynnere kan gå over i premature rier, så man bør slappe av og ta det med ro, for da roer kynnerene seg også.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 hei og takk for svar, nei magen blir ikke stram når det kommer, er derfor jeg synntes det er så rart :/ Men skal eødigvis til legen for kontroll i morgen:) Må si jeg er glad for og snart være ferdig
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Det er sikkert ikke noe skummelt, men greit å få sjekket med legen ja. Lykke til på kontroll og en snart forestående fødsel! Hilsen første anonym!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå