Gå til innhold

Trenger middagstips! :) Rask, enkel og god middag ? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos mamma nå i 14dager, men skal hjem i morgen så da må jeg vell handle inn igjenn:P Men det står helt stilt.. har så dårlig fantasi..

men jeg klarer ikke stå så lenge ved ovnen osv for å lage mat, så må være noe enkelt :P (salater og sånt går greit å skjære i tillegg da:)

Men også må jenta på 1,5 kunne spise det, så kan ikke lage veldig sterk mat da.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Del blomkål og brokkoli i buketter og kok dem møre. Mens de koker lager du en hvit saus og rører inn revet ost. La grønnsakene renne av og legg i ildfast form. Hell over sausen og dryss over mer ost. Grill i ovnen til osten er smeltet og gyllen. Mens grønnsakene er i ovnen steker du bacon som du serverer til. God middag fiks ferdig på bordet på 20 minutter.

Skrevet

pølsegrateng, bacongrateng, skinkegrateng og slikt er jo enkelt og raskt!:)

Ellers er grøt ganske greit også, da trenger du jo ikke å røre hele tiden:)

Omelett er kjapt, sunt og godt

Skrevet

Du kan kjøpe sånne fryseposer med pasta bolognese fra findus. Bare hiv det i panna og varm opp i 5-10 min :)

Skrevet

peppermakrell ferdig fra fiskedisken med potet og litt salat.

Skrevet

Kjøp ferdigstekte kjøttboller (Gilde feks), kok poteter og lag god potetstappe av dem evt. kan du koke makaroni, lag en pose fløtesaus og litt salat eller brokkoli. Deilig med tyttebærsyltetøy om du har poteter/stappe. Mine unger elsker dette :)

Skrevet

SUPER ENKEL og rask middag!! Kjøttdeig, et glass dolmio saus og bandspagetti :)) Det er en slager i hus når mor har dårlig tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...