Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Tjohei! Vugger dere vognen ofte for å få barnet til å sove/falle i ro?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Gjorde det når han var liten ja, måtte pent det
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Kjekt om flere kunne svart da det gjelder utprøvning av nytt produkt
Mor Løvehjerte Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Jeg var veldig opptatt av at frøkna verken skulle måtte trilles i søvn, vugges i søvn eller bæres i søvn, for virkeligheten kommer gjerne en dag, og da er det i hvert fall i mine øyne veldig greit hvis ungen klarer å sovne uten all verdens bevegelser. Så svaret mitt er nei.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Nei, skjer så å si aldri. Han sovner ikke på den måten. Tror han hater å bli vugget på. For han roer seg ikke, blir heller mer urolig. Trilling i vogn går greit.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 var en periode jeg måtte det ja, da han fremdeles sov i vogn på dagtid...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 jeg hadde kolikkbarn å vugget meg ihjel... Men venninnå mi hverken vugga eller byssa eller noenting, å hu har verdens enklaste unge idag. så klare seg sjøl( så godt ein 1 åring KAN.) Han forvente ikkje at mammen eller andre ska løfta han opp for kvar minste lille lyd, å eg e så imponert øve detta at eg ska kjøra samme strategi med nr 2, såsant ikkje dett aog blir ein kolikk-baby. (då blir eg tullete.)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #10 Skrevet 12. september 2010 Mor Løvehjerte, hvis du leser over, så står det at det er pga utprøvningen av et nytt produkt
Mor Løvehjerte Skrevet 12. september 2010 #11 Skrevet 12. september 2010 Ja, jeg leste det, men det sa meg ikke noe. Skal du kjøpe deg ett eller annet, eller driver du og finner opp ting, ala Skaper'n?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 Ala Skaper`n ja, hehe.. Har fått støtte av Innovasjon Norge til å lage en veldig bra og profesjonell presentasjon av produktet visuelt. Men har jo såklart foretatt en bra merkedsundersøkelse da som slo meget positivt ut.. så blir spanandes:)
Mor Løvehjerte Skrevet 12. september 2010 #13 Skrevet 12. september 2010 Ok, du får ha lykke til! :-) Vugging går nok aldri av moten.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #14 Skrevet 12. september 2010 Takktakk! Nei, jeg trur nok heller ikke vugging går av moten.. og jeg ser jo at folk kjøper produkter som avlaster i hverdagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå