Gå til innhold

Vugge barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjohei!

Vugger dere vognen ofte for å få barnet til å sove/falle i ro?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det når han var liten ja, måtte pent det :P

Skrevet

Kjekt om flere kunne svart da det gjelder utprøvning av nytt produkt :)

Skrevet

Jeg var veldig opptatt av at frøkna verken skulle måtte trilles i søvn, vugges i søvn eller bæres i søvn, for virkeligheten kommer gjerne en dag, og da er det i hvert fall i mine øyne veldig greit hvis ungen klarer å sovne uten all verdens bevegelser. Så svaret mitt er nei.

Skrevet

Nei, skjer så å si aldri. Han sovner ikke på den måten. Tror han hater å bli vugget på. For han roer seg ikke, blir heller mer urolig. Trilling i vogn går greit.

Skrevet

var en periode jeg måtte det ja, da han fremdeles sov i vogn på dagtid...

Skrevet

jeg hadde kolikkbarn å vugget meg ihjel...:P Men venninnå mi hverken vugga eller byssa eller noenting, å hu har verdens enklaste unge idag. så klare seg sjøl( så godt ein 1 åring KAN.) Han forvente ikkje at mammen eller andre ska løfta han opp for kvar minste lille lyd, å eg e så imponert øve detta at eg ska kjøra samme strategi med nr 2, såsant ikkje dett aog blir ein kolikk-baby. (då blir eg tullete.)

Skrevet

Mor Løvehjerte, hvis du leser over, så står det at det er pga utprøvningen av et nytt produkt :)

Skrevet

Ja, jeg leste det, men det sa meg ikke noe. Skal du kjøpe deg ett eller annet, eller driver du og finner opp ting, ala Skaper'n? :)

Skrevet

Ala Skaper`n ja, hehe..

Har fått støtte av Innovasjon Norge til å lage en veldig bra og profesjonell presentasjon av produktet visuelt.

Men har jo såklart foretatt en bra merkedsundersøkelse da som slo meget positivt ut.. så blir spanandes:)

Skrevet

Ok, du får ha lykke til! :-) Vugging går nok aldri av moten.

Skrevet

Takktakk! Nei, jeg trur nok heller ikke vugging går av moten.. og jeg ser jo at folk kjøper produkter som avlaster i hverdagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...