Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta er fire år akkurat og er helt gjenomsnittelig stor.

Skal jeg kjøpe 104 eller 110?

Tenker da å kjøpe lilla og da kan den ikke arves....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima er helt vanlig i størrelsen. Har en slank snuppe. Hun er nå 93 lang og 86-dressen er i snaueste laget på beinlengden, men er brukandes et par mnd til om hun ikke vokser for mye.

Skrevet

Ville kjøpt 110, det er jo den veien hun vil strekke seg i løpet av vinteren, kommer vel neppe til å krympe. ;o)

Skrevet

Takk :-)

Da blir det 110. Liker ikke å kjøpe jentefarger i så dyre ting, men av og til må man være litt ufornuftig. Hun blir jo lei av brunt til slutt....

Skrevet

Jeg kjøpte just 104 til gutten min på litt over 2, han er ca 96 cm. Den passer helt fint, litt lang selvsagt men med snøringen i livet er det ingen problem. Jeg ville gått for 110. Kjøpte 86 til 1 åringen og den passer fint, han er ca 79 cm.

Så vil si de er ganske gjennomsnittlige i størrelsen.

Skrevet

Jeg har også kjøpt 104 til lillemor på 2 år og 4 mnd...

Bare 3 cm forskjell i ben lengden fra str 3-4 år....

Skrevet

Jeg anbefaler deg å prøve begge dressene med vintersko og gjøre deg opp en mening selv. Bomma stygt og kjøpte 86-dress til vesla i fjor, da hun var 18 mnd., og den måtte brettes opp i ermer og ben for å passe, noe som ikke var aktuelt, da innerstoffet ikke er vanntett. Så endte opp med en reima i skapet og en kappahl som passet.

Skrevet

Jeg har hengende klar Reima 98 til gutten min. Både vinter og høstdress. Han er 93-94 cm lang. Prøvde høstdressen i dag faktisk og den passa fint. Litt lang her og der ja, men ikke sånn at det er i veien for bevegelsesfriheten hans.

Skrevet

anbefaler deg å prøve. vi var å prøvde vinterdress i reima til vesla på 3år, hun måtte ha 92, hun er litt liten, har akkurat begynt å bruke 98 i klær, men 98 dressen var aaaalt for stor

Skrevet

du burde prøve før du kjøper, evetuelt deponere. Kjøpte i størrelse 80 til gutten min på snart 1 år, tenkte den måtte passe siden han bruker 80/86 i klær og jeg har hørt at reima er litt stort. Men den var ALT for stor til han, så endte opp med å kjøpe enda en i 74.. Kjøpte på salg da, heldigvis.

Skrevet

Jeg ville prøvd i butikken dersom jeg var deg. Utrolig vanskelig å bare anta.

Jeg har 110 til min datter som skal brukes nå i vinter.

Hun ble nylig 4 år, men er lang (107 cm) og må ha den størrelsen.

I fjor, da hun var på størrelse med en gjennomsnittlig 4 åring (rundt 103-104cm) hadde hun 98. og den sang da på siste verset, men den var ikke FOR liten.

Med andre ord; Prøv :)

Skrevet

De er vanlige i størrelsen. Ville kjøpt 110, ja.

Prøvde i dag str 116 på minsten på på 3,5 år, og den passet perfekt. Broren brukte den sist vinter, og han er snart 6 år ;)

Skrevet

Prøving er nok smart - bare litt ugreit når jeg skal bestille på nett...

Skrevet

Om hun er helt vanlig i størrelse ville jeg gått for 104, det er jo fra 4 år til 5 år. Hun vil jo ikke bli 5 år i løpet av den perioden hun skal bruke den. Prøvde akkurat st. 98 til sønnen min som ble 3 år i juli, den var litt lang i beina men slik den skal være ;) Og han ligger på gjennomsnitt på gutter. Min datter er 4 1/2 år blir 5 i januar 2011. prøvde akkurat st. 104 på henne den passer perkekt. Også prøvd st. 110 (pga at jeg har kjøpt på salg, og den skal bare henge i skapet til hun blir 5 år i januar), den var i størrste laget enda. Er ikke lurt å kjøpe dressen for stor. Jeg hadde dratt til en butikk og prøvd dressene i begge størrelsene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...