Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 De var ferdig hevet,så jeg skulle pensle på egg før jeg satte dem i. Da så jeg noe brunt som så ut som ett lite korn (hadde bakt rundstykker også),så jeg holdt på å bare la den være der,men fant ut att jeg skulle ta den vekk alikevell,og da jeg tok den ut,så var det en liten hvit larve. Æsj,noe så ekkelt.. Det var de bollene.. Og jeg og guttungen som har spist bolledeig også.. Nesten så jeg kaster opp igjen altså.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 ÆSJ! Baker boller selv nå, kommer til å kikke ekstra i den deigen
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Jeg lagde kakao og ostesmørbrød til lunsj i dag, og etter at både jeg og minsten har tømt våre krus, og eldste har drukket endel kakao finner han en sort bille i kruset sitt. Ser nærmere etter i kakaomuggen, så er det enda ei bille nedi der... Ble skikkelig kvalm etterpå!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 æææsj, ville ikke bodd i deres hus. Hallo larver og biller, æsj. Dere er sikkert den typen som sier det er nok å vaske ordentlig en gang hver 14dag.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Larver i mel trenger ikke å komme hjemme hos noen bare!! Jobber i butikk,så der har jeg sett en del dyr i div mat. I barneglass også, det var det masse maur.. Tåplig holdning du har!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 du jobber sikkert på rema1000 da, ja der kan man se litt av hvert om man skulle være så uheldig å måtte handle der.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Sant det, jeg vasker ikke ordentlig bare hver 14.dag, men hver uke faktisk. Men melbiller, som var i kakaoen har ikke noe som helst med renhold å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Nei,gjør nok ikke det. Jobber på Maxi.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Hva menes med å vaske skikkelig hvert 14. dag? For jeg vasker vel egentlig bare ut av skaper og skuffer på kjøkkenet 1-2 ganger i året ellers kun ved behov... Har heldigvis ikke fått noen larver eller biller i melet enda... Men får vel gå å sjekke en gang ekstra
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #10 Skrevet 12. september 2010 Helt vanlig, om enn ekkelt, å finne udyr i matvarer som ikek er skikkelig forseglet (som feks mel og sukker). Litt mer uvanlig å finne slikt i lukket embalasje, men det skjer... Det har ingenting med renhold å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå