Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Dere som føler at huset flyter når dere har små barn... Hvordan var huset før dere fikk barn? Hadde dere gode rutiner og hver ting sin plass? eller fløyt det da også ? og nå blir det verre fordi det er mer ting i "omløp" med små barn i huset? her hadde vi rutiner og organisert tingene før barna kommer, og fortsatte bare på samme måte, men med litt mer ting og klær.. ikke noe stress lissom? Bare spennende å høre om man PLUTSELIG får et rotehus, eller om det egentlig har vært litt rotete før man fikk barn også og så plutselig tar overhånd liksom...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Helt ærlig så har jeg alltid vært et rotehue selv, jeg rydder og vasker, men det blir fort litt rot, og jeg lærer jo barna å rydde, men vi er like flinke til å rote igjen. Det blir aldri tellekanter og 100% ryddig her lenge av gangen, men er en jævel på skippertak. Tror ikke det er noen fare, jeg vasker hver uke, støvsuger og sørger for at det er rene klær, ikke står opvpask eller flyter over med søppel, men fort at det slenger en ting her, et glass der, et plagg der, sko står skjeldent pent i gangen...ungene løper inn og ut hele dagen, glemmer å henge opp jakkene osv.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Var rimelig pertentlig før vi fikk barn. Nå har jeg lite tid, og lite energi. Kanskje jeg mangler noe vitamier eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå