Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Har vært hjemme med barnet i 2 år nå og begynner å bli veldig sliten. Føler at all min tid surrer rundt barnet. Det er veldig koselig og jeg elsker det på en måte, men når er det virkelig på tide å kommer seg ut i jobb. Har vært uten jobb av forskjellige årsaker som ikke er vits å nevne. Noen som har vært i samme situasjon og har startet å jobbe å følt at hverdagen har blitt mer positiv?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 men nå* er det på tide å komme seg ut i jobb skulle det stå. HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Uten tvil, var hjemme i nesten 2 år med den ene sønnen min, holdt på å bli seriøst deprimert på slutten. Må vel sies at vi bor på hjemplassen til mannen min så jeg har ikke noe særlig nettverk utenom jobben min. Begynte å jobbe da han var 20 mnd og det var utrolig deilig. Jeg trengte virkelig voksenkontakt igjen og heldigvis var han en sånn sosial unge som løp inn i barnehagen om morgenen og aldri har savnet meg et sekund når han var der. Da er det ikke noe problem å jobbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå