Gå til innhold

Hjemme med barnet 24/7


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hjemme med barnet i 2 år nå og begynner å bli veldig sliten.

Føler at all min tid surrer rundt barnet.

 

Det er veldig koselig og jeg elsker det på en måte, men når er det virkelig på tide å kommer seg ut i jobb. Har vært uten jobb av forskjellige årsaker som ikke er vits å nevne.

 

Noen som har vært i samme situasjon og har startet å jobbe å følt at hverdagen har blitt mer positiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men nå* er det på tide å komme seg ut i jobb skulle det stå. HI

Skrevet

Uten tvil, var hjemme i nesten 2 år med den ene sønnen min, holdt på å bli seriøst deprimert på slutten.

 

Må vel sies at vi bor på hjemplassen til mannen min så jeg har ikke noe særlig nettverk utenom jobben min.

 

Begynte å jobbe da han var 20 mnd og det var utrolig deilig. Jeg trengte virkelig voksenkontakt igjen og heldigvis var han en sånn sosial unge som løp inn i barnehagen om morgenen og aldri har savnet meg et sekund når han var der. Da er det ikke noe problem å jobbe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...