Gå til innhold

Erfaring med søskenvogn...anyone..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp.. Så er det altså helt sikkert, jeg er gravid igjen. Minsten vår blir 6mnd denne mnd og jeg er ca 12uker på vei.

Så neste mars trenger vi en søskenvogn, men hvilken er bra? Og helst en som ikke koster så ALTFOR mye...

En vogn som passer både en 1åring og en baby *sukk*

Noen med erfaring??

Nå gjenstår bare å fortelle familien nyheten da, tro hvor lenge jeg klarer å skjule magen. hehe Nå tror de nok bare det er babymagen fra forrige mann som ikke vil vekk. haha

Syns igrunnen det hele er litt pinlig jeg ;-) Tror jeg bare offentligjør på bloggen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg kan ikke si jeg har erfaring helt enda siden jeg enda ruger på nr 2 og 3. Vognen er ikke kjøpt inn enda, men jeg har lest utrolig mye om vogn, så føler jeg har litt og komme med :).

Jeg vurderer TFK Twinner Twist Duo og Mountain Buggy Duo, dette er begge vogner der barna sitter (eller ligger) side om side. Begge vognen har separat kalesje, noe som er greit særlig når størsten skal sitte og minsten ligge.

Men det finnes også vogner som denne; http://www.barnevognguiden.no/philandteds/philateds-dash.html (som jheg foresten har hørt veldig mye bra om og det virker som de fleste med denne vognen er superfornøyd).

TFK sin vogn begynner jeg nesten å gå litt bort fra.. virker som det er en del som har negativt og si om vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...